Rach - en regnbågshund

image7

Bilden tagen i By, Åmotfors hemma hos Rachens mattes mamma ;-)

Fotograf

Ann-Sophie Bäckman

Klumpe

image14

En inte helt vanlig Borzoi

Silva & Bento

image32

Silva & Bento uppe på Åsikten på Näset i Edane

Figaro en helt vanlig golden...

         
6 månader              Mitt nya hus ;-)


         
Död åt kon!                      "Vår"hund

Fortograf(er)
Fam Nilsson

Jessie i Fokus

                      
Jessie 12 veckor          Visst är jag söt?


         
Nu är jag stor!            En riktig vallhund ;-)

Rach i Närbild

image21

                                                      Stilig Kille!

Figaro & Madde

Känn ingen press Madde, men nu är det dåligt med inlägg från er Där Framme.
Vi på Östbyn förväntar oss faktiskt bild och inlägg från fjället!!!

image21


// Isa & Matte Maria

Ålesund


Bilden är ett minne från semester i Norge med familjen för länge sedan

image34
Ålesund som man vill komma i håg det...


    
// Matte Maria

Silva bilder

                                  
Silva 9 veckor
                  Silva på Näset

                      
    Kvällsdopp                   Här vilar Silva

Glad Påsk

image14

Isa bilder

                                            
      4 veckor                      8 veckor

               
 jag & min groda              sover sött


// Isa


Snö(hysteri)

Alltså jag förstår mig inte på de där människorna, de gör så mycket konstigt!
Idag hade det kommit massor av fin vit snö och vad gör min matte, hon håller på och lägger om snön i högar och gör små stigar... Varför? Det är ju mycket snyggare att bara låta snön ligga och traska runt och sedan kolla på spåren. Nästa gång någon annan vovve är ute och går där så kan han eller hon följa de fina spåren!


image5


// Isa



Ny hundkoja

Maddes bil

Matte har skaffat en ny bil idag.
Hon såg även denna gång till att jag skulle få stor plats när jag åker med=)
Det dröjer ett litet tag innan jag får åka med har hon sagt, för det skulle fixas lite grejer.
Orkade inte lyssna så möe när ho prata men de va visst en 145a från 1969 (antik hundkoja).
De blir nog bra till slut=)

// Figaro

Vårsol

image30

Igår hände det inte mycket för matte, hon var trött och sov bort det vackra vädret...
Men idag har vi haft en härlig dag, varit ute och grejat i trädgårde, burit in ved och pysslat.
Jag är jätte duktig på att bära in ved, matte vill att jag ska lägga den i vedlåren så det gör jag, men när hon inte ser brukar jag hämta tbx dem och gnaga sönder dem...

Passa på att njuta av vårsolen // Isa


Nu är jag ung på nytt!

Även om jag alltid är lite barnslig så känns det som om jag bara vore ung på nytt och inte en dag över ett årsdagen fast jag har fyllt sex.
Det som orsakade detta var att när jag kom hem idag efter en lång vistelse i stan fann jag en liten överraskning innanför dörren...
Jag blev jätte glad att se min bästa vän Isa som är på besök och att få veta att hon för första gången ska få sova över hos mig =)
så vi drog några vändor inne innan de tröttnade på oss så vi fick gå ut och leka.

Tänk om alla hade någon som var så glad när man kommer hem.
// Figaro

Det är så jobbigt att vara hund...

Igår var jag hos min stora kompis Figaro.
Jag brukar leka med honom, hoppa på honom och bita honon i pälsen.
För det mesta tycker han att jag är rolig, men ibland tröttnar han på mig,
då morrar han åt mig att nu räcker det!

ibland när jag är trött efter att ha jagat honom i timmar får jag sova hos honom det är så mysigt!



image3

Hundpussar // Isa

Full rulle

Nu har vi hur skoj som helst!
Vi springer runt Isa å jag, hoppar och studsar!
En tur ut har vi också hunnit med själva eftersom det är väldigt praktiskt att kunna öppna ytterdörren själv.

Har ingen bild på mig själv än med Isa så vi får väl ta å lägga upp en på mig å min gamla kompis Silva.

486686-2

Måste sticka vi har inte tömt ut alla leksaker än.

/Figaro

RSS 2.0