Stjärnklart



En stjärna kan lysa upp hela himlen

Trasig



Varför?

Apple iPhone *****



Är den inte bland det snyggaste man sett???

Kram // matte Maria

För dig som vill veta mer:
http://www.apple.com/se/iphone/features/

Oliver, min favorit kille ;-)

         

                       

Oliver från Nyfödd till nytaget med bästakompisen Linnea!

// Isa & matte Maria

Äntligen GUUULD



Vi fick vänta på Paralympic
innan gulden kom,
men den som väntar
 på något gott...

Kram // Isa & matte Maria

Silva 10 år 080907



                   Silva

Vissa dagar är så stilla och grå
andra skiner solen från himmel blå.

Sorg och saknad byts mot längtan så stor
även om du alltid inom mig bor.

Det finns i mitt hjärta ett rum bara för dej
du kommer alltid vara min egna lilla tjej.

Nästan 9 år fick vi tillsammans du och jag
du gav mig något att glädjas åt var dag.

Löpturen i skogen, cykeln, kärran och kanoten
läger, scouter så många minnen i huvudroten.

Massor av minnen från saker vi gjort
synd att tiden gick på tok för fort.

Hade gärna velat att du hjälpt mig med Isa
att du henne allt det du kan skulle visa.

Du vilar på en av alla de höjder vi gjort till vår
hoppas tiden och alla minnen läker mina sår.

Du var min alldeles egna stjärna här nere på jorden
nu är du den stjärna som lyser klarast över hela Norden.

Kram // Matte Maria


Mer Figaro



Så här glad är jag vid grinden när det kommer känt folk!

Kram // Figaro


Figaro...kan oxå bada

   

Kanske inte hoppar lika snyggt...

Kram // Figaro

Mer Silva

           
     Åker till Norge     Övernattning på Soterud     1a doppet i saltvatten
                           
                  Efter cykeltur på Gotland  Tass, klart jag kan ;-)

Kram // Silva

Isa leker

         

Silva... hoppet

         
    

Rädd för vatten jag? Nej knappast!!!

// Silva

Kobben med vänner

    

Linnea i närbild..

    

    

A little girl is just a girl, who grows up to be a friend!!!

RSS 2.0