Semester = nya erfarenheter ;-)



Självklart har jag nu testat att sova i tält!!!

-iga hälsningar // Isa


Nu närmar det sig...



Semester!!!

// Isa & Matte

Vansbrosimningen



Lördagen den 12 Juli gjorde E och jag ett nytt första försök på tjejklassikern.
Så nu har vi bara 3 moment kvar ;-)
Tiden, hmm, ja den kunde ha varit bättre liksom formen, men å andra sidan blir det lättare att slå årets tid nästa säsong!!! För min del blev tiden 25,47, vill till nästa år ner på strax under 20 om träningen får flyta på (kul va?).

JA det var väl allt från Vansbro...

Kram // Matte Maria

Inlines + Vallträning



Igår fanns tiden och lusten att dra fram inlinesen och sticka ut en tur, vi testade den gamla nedlagda och numer asfalterade järnvägen mellan Forshaga och Munkfors, ja inte hela sträckan då men en bit av den.

Igår ringde de från Lundsholm och undrade om Isa och jag var sugna på att träna vallning, ett tjugotal får var på rymmen. Självklart ville vi försöka hjälpa till, så vi hängde på och det tog inte särskilt lång tid förrän fåren på rymmen var infångade i hage nr 2. De får som fortfarande var kvar i hage nr 1, blev nästa projekt att få över i hage nr 2. Efter ca 30 min var allt klart. Matte är stolt och nöjd med sin 10 månaders  Mc Wells Border Isa

Kram // Isa & Matte

RSS 2.0